torsdag 4 november 2010

Tänk så tokigt

Jag som är så dålig på att blogga har nu skaffat mig ännu en blogg. Den här bloggen ska handla om mitt största intresse här i livet, nämligen bakning. Jag älskar att baka och jag gör det så ofta jag har möjlighet. Idag så har jag gjort en princesstårta (men med rosa lock) och så har jag gjort non-stop chocolate cookies och nu så håller jag på med chokladsnittar. Jag bakar ofta med choklad eftersom att det finns så många varianter och typer och det mesta blir faktiskt godare med choklad.

Non-stop chocolate cookies gjorde jag för första gången på hemkunskapen i femman och sen dess har jag inte gjort dom, men jag har flera gånger funderat på att prova baka dom igen eftersom att dom var så goda (som jag minns iallafall) så idag tog jag tag i saken och googlade fram ett recept och jag har inte hunnit provsmaka kakorna än så jag vet inte om det blev bra eller inte. Tänkte iallafall lägga ut en liten bild på hur dom ser ut :)



Nu ska jag fortsätta med min bakning. Tjohej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar