torsdag 25 november 2010

Paket !

Tänkte börja med att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, men jag har inte haft tid och ork till bloggen (jag har inte haft tid och ork till nåt). Nu är jag tillbaks och jag tänkte börja med att visa en bild på mitt paket som jag fick hem idag. Hade beställt från Tradera och idag så kom det äntligen!


Det är ett papper som man ska lägga chokladen på och så får chokladen ett fint mönster. Fick med två papper så det är därför bilden ser så konstig ut. Vill testa om det fungerar men jag måste vänta tills jag ska göra nån tårta eller nåt, vill ju inte förstöra dom för ingenting ;) Nån som vill ha en tårta så att jag få testa det här med chokladpapper? nån? ;)

Imorgon så ska jag göra smörgåstårtor och då kommer det bilder!
Ha en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar