torsdag 18 november 2010

Klant!

Jag erkänner, jag är en klant! Jag skapade den här bloggen den 4 november men jag har inte bloggat sen dess, varför? Jo jag har inte hittat hur jag loggar in så att jag kan blogga.. Känner mig som världens klantigaste klant men det är sånt som hör till. Nu är det så att jag har lite tid över så jag tänkte passa på att lägga ut bilder och sånt och sen så tycker jag att ni läsare (om det är nån som läser) kan kommentera om det är nåt speciellt bakverk du/ni vill ha tips om. Jag älskar verkligen att baka och även om det inte alltid blir som jag har tänkt så kommer jag aldrig att ge upp min dröm. 


Frågor? 


Här kommer iallafall bilderna. Enjoy :)

 Tårta till min systerdotter som fyllde 18, hon fick äntligen sin TH (Tokio Hotel) tårta, men tyvärr så blev bilden skadad i frakten så därför är det en spricka mitt på.

Kladdkaka med hallon, grädde och björnbär

Hallonsemifreddo med daim

Vit chokladmoussetårta med mörk chokladmousse som dekoration

Min svärfars farsdagstårta

Smörgåstårta utan räkor

Små chokladkakor med dumle inuti

Kanelparfait

Chokladmoussetårta

Prinsesstårta till min mormors 80-års kalas

Den här hörde också till kalaset, hade gjort 4 tårtor.

Gjorde en tårta till min systerson, fylld med banan och chokladpudding
 Kladdkaka med mosade hallon och grädde

Kokostoppar

Kladdkaka med mjölkchoklad och marshmallows


Nu tog bilderna slut för den här gången, fråga gärna om det är något du undrar.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar